آ
-
آزاد دولابی، بهروز
مواجهه معلمان با اجرای برنامه های درسی در آموزش مجازی و ارایه راهکارهای آنان برای بهینه کردن فرایند یاددهی- یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 121-153]
-
آیتی، محسن
الگوی مفهومی توسعه حرفهای معلمان ابتدایی با رویکردآینده پژوهی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-23]
-
آیتی، محسن
تبیین الگوی جاری تصمیم گیری اعضای هیأت علمی در برنامه ریزی درسی کلاسی: نظریه ای داده بنیاد [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 206-236]
-
آیتی، محسن
تبیین رویکرد همافزایی در عناصر برنامهدرسی میلر با الهام از نظریه سیستمها [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 224-255]
ا
-
ابراهیمی، احمد
الزامات فرآیند یاددهی- یادگیری مشارکتی در آموزشعالی مبتنی بر نیازها، علایق و مهارتها- مورد مطالعه: دانشجویان مقطع کارشناسی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 44-61]
-
ادیب منش، مرزبان
بررسی چالش های تحقق اجرای برنامه ریزی درسی مدرسه محور در نظام آموزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 24-43]
-
اسلامیان، زهرا
بررسی تفاوتهای فردی دانشآموزان از منظر دلالتهای نظری در طراحی برنامهدرسی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 28-51]
-
اکبری بورنگ، محمد
تبیین رویکرد همافزایی در عناصر برنامهدرسی میلر با الهام از نظریه سیستمها [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 224-255]
-
ایزدپناه، امین
واکاوی انتقادی فرصتها و امکانهای تعلیموتربیت کثرتمدار در مبانی نظری آموزشوپرورش رسمی ایران [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 256-278]
-
ایزدی، صمد
نقش باورهای معرفت شناختی در خودکارآمدی و هیجانات تدریس معلمان آموزش ویژه [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 237-254]
-
ایل، محمد هادی
بررسی دشواری درک جملات معلوم و انواع جملات مجهول انگلیسی در بین فراگیران سطح متوسط زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 290-313]
-
ایوانس، دیوید
بررسی تفاوتهای فردی دانشآموزان از منظر دلالتهای نظری در طراحی برنامهدرسی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 28-51]
پ
-
پاکباز، زهرا
ارائه مدل اجرایی آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 89-120]
-
پورشافعی، هادی
الگوی مفهومی توسعه حرفهای معلمان ابتدایی با رویکردآینده پژوهی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-23]
-
پورشافعی، هادی
تبیین رویکرد همافزایی در عناصر برنامهدرسی میلر با الهام از نظریه سیستمها [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 224-255]
ج
-
جمشیدی سلوکلو، زهرا
چالشها و فرصتهای موجود در نظام آموزشی از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی شهر مرودشت در دوران همهگیری بیماری کووید-19 (پژوهشی آمیخته) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 179-205]
-
جوادی پور، محمد
واکاوی علل شکاف میان برنامههای درسی قصد شده و کسب شده درس علوم تجربی در دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 154-178]
-
جوادی پور، محمد
تجارب زیسته معلمان ابتدایی از شایستگیهای دیجیتالی مورد نیاز برای دوران پساکرونا: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 173-201]
ح
-
حاجی تبار فیروزجایی، محسن
نقش باورهای معرفت شناختی در خودکارآمدی و هیجانات تدریس معلمان آموزش ویژه [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 237-254]
-
حجازی، زهرا
مفهومسازی برنامهدرسی تربیت جنسی با تاکید بر نقش خانواده- مدرسه [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 62-88]
-
حسین تبار مرزبالی، فرشته
نقش باورهای معرفت شناختی در خودکارآمدی و هیجانات تدریس معلمان آموزش ویژه [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 237-254]
خ
-
خاقانی نژاد، محمد صابر
بررسی دشواری درک جملات معلوم و انواع جملات مجهول انگلیسی در بین فراگیران سطح متوسط زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 290-313]
-
خسروی، محبوبه
تبیین ویژگیهای برنامهدرسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 52-74]
-
خطاط، محدثه
مواجهه معلمان با اجرای برنامه های درسی در آموزش مجازی و ارایه راهکارهای آنان برای بهینه کردن فرایند یاددهی- یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 121-153]
-
خورسندی طاسکوه، علی
تبیین ویژگیهای برنامهدرسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 52-74]
د
-
دهقانی، مرضیه
مواجهه معلمان با اجرای برنامه های درسی در آموزش مجازی و ارایه راهکارهای آنان برای بهینه کردن فرایند یاددهی- یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 121-153]
-
دهقانی، مرضیه
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر روش تدریس معکوس در نظام آموزش عالی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 1-27]
ر
-
رئیسی، فروزان
چالشها و فرصتهای موجود در نظام آموزشی از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی شهر مرودشت در دوران همهگیری بیماری کووید-19 (پژوهشی آمیخته) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 179-205]
-
ربانی خوراسگانی، علی
الزامات فرآیند یاددهی- یادگیری مشارکتی در آموزشعالی مبتنی بر نیازها، علایق و مهارتها- مورد مطالعه: دانشجویان مقطع کارشناسی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 44-61]
-
رستمی، محمود
چالشها و فرصتهای موجود در نظام آموزشی از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی شهر مرودشت در دوران همهگیری بیماری کووید-19 (پژوهشی آمیخته) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 179-205]
-
رستمی نژاد، محمد علی
تبیین الگوی جاری تصمیم گیری اعضای هیأت علمی در برنامه ریزی درسی کلاسی: نظریه ای داده بنیاد [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 206-236]
-
رضوانی، ابوالقاسم
تبیین رویکرد همافزایی در عناصر برنامهدرسی میلر با الهام از نظریه سیستمها [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 224-255]
ز
-
زارع شیخکلایی، سید فاطمه
تجارب زیسته معلمان ابتدایی از شایستگیهای دیجیتالی مورد نیاز برای دوران پساکرونا: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 173-201]
-
زرین، اعظم
تبیین ویژگیهای برنامهدرسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 52-74]
س
-
سجادی، سیدمهدی
چگونگی بازنمایی انسجام ملی در محتوای کتاب های درسی دوره آموزش ابتدایی ایران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 255-289]
-
سعیدی رضوانی، محمود
بررسی تفاوتهای فردی دانشآموزان از منظر دلالتهای نظری در طراحی برنامهدرسی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 28-51]
-
سیفی، محمد
فهم پدیدارشناسانه تجارب زیسته اساتید دانشگاه فرهنگیان از روشهای تدریس، آشنایی با زبان هنر، آشنایی با فناوری و آشنایی با تحلیل رفتارآموزشی فراگیران در برنامهدرسی اجرا شده رشته آموزش ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 202-223]
ش
-
شکوهی فرد، حسین
تبیین رویکرد همافزایی در عناصر برنامهدرسی میلر با الهام از نظریه سیستمها [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 224-255]
ص
-
صادقی، زهرا
واکاوی علل شکاف میان برنامههای درسی قصد شده و کسب شده درس علوم تجربی در دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 154-178]
-
صادقی، علیرضا
مفهومسازی برنامهدرسی تربیت جنسی با تاکید بر نقش خانواده- مدرسه [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 62-88]
-
صمدی، پروین
مفهومسازی برنامهدرسی تربیت جنسی با تاکید بر نقش خانواده- مدرسه [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 62-88]
-
صمدی، پروین
ارائه مدل اجرایی آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 89-120]
-
صیدی، مریم
فهم پدیدارشناسانه تجارب زیسته اساتید دانشگاه فرهنگیان از روشهای تدریس، آشنایی با زبان هنر، آشنایی با فناوری و آشنایی با تحلیل رفتارآموزشی فراگیران در برنامهدرسی اجرا شده رشته آموزش ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 202-223]
ط
-
طاهرپور کلانتری، مسعود
سنتزپژوهی مؤلفهها و شاخصهای توسعه حرفهای معلمان [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 103-121]
-
طاهرپورکلانتری، مسعود
الگوی مفهومی توسعه حرفهای معلمان ابتدایی با رویکردآینده پژوهی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-23]
ع
-
عباسی، فاطمه
تحلیل مقایسهای مفاهیم ارائه شده در کتابهای درسی ریاضی مقطع ابتدایی ایران و ژاپن [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 122-152]
-
عسکری، فرزانه
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر روش تدریس معکوس در نظام آموزش عالی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 1-27]
-
عشاقی، امید
واکاوی علل شکاف میان برنامههای درسی قصد شده و کسب شده درس علوم تجربی در دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 154-178]
غ
-
غلام پور، میثم
سنتزپژوهی مؤلفهها و شاخصهای توسعه حرفهای معلمان [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 103-121]
ف
-
فقیهی، علیرضا
فهم پدیدارشناسانه تجارب زیسته اساتید دانشگاه فرهنگیان از روشهای تدریس، آشنایی با زبان هنر، آشنایی با فناوری و آشنایی با تحلیل رفتارآموزشی فراگیران در برنامهدرسی اجرا شده رشته آموزش ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 202-223]
ق
-
قادری، مصطفی
مفهومسازی برنامهدرسی تربیت جنسی با تاکید بر نقش خانواده- مدرسه [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 62-88]
-
قادری، مصطفی
تبیین ویژگیهای برنامهدرسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 52-74]
-
قدسی پور، سید حسن
تبیین الگوی جاری تصمیم گیری اعضای هیأت علمی در برنامه ریزی درسی کلاسی: نظریه ای داده بنیاد [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 206-236]
-
قرآنی سیرجانی، سیما
تبیین الگوی جاری تصمیم گیری اعضای هیأت علمی در برنامه ریزی درسی کلاسی: نظریه ای داده بنیاد [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 206-236]
ک
-
کرمدوست، نوروز علی
واکاوی علل شکاف میان برنامههای درسی قصد شده و کسب شده درس علوم تجربی در دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 154-178]
-
کرمی، مرتضی
بررسی تفاوتهای فردی دانشآموزان از منظر دلالتهای نظری در طراحی برنامهدرسی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 28-51]
-
کریمی، فاطمه
شناسایی مولفههای اثرگذار بر جهتگیری پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامهدرسی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 153-172]
-
کشتورز کندازی، احسان
چالشها و فرصتهای موجود در نظام آموزشی از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی شهر مرودشت در دوران همهگیری بیماری کووید-19 (پژوهشی آمیخته) [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 179-205]
ل
-
لیاقت دار، محمد جواد
رابطه اثربخشی برنامهدرسی با تواناییهای دانشجویان با نقش تعدیلگر کیفیت تجارب یادگیری [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 75-102]
م
-
محسنی، هدی سادات
ارائه مدل اجرایی آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 89-120]
-
مرزوقی، رحمت اله
شناسایی مولفههای اثرگذار بر جهتگیری پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامهدرسی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 153-172]
-
ملکی، حسن
جستاری نظرورزانه پیرامون اسلامیسازی برنامه درسی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 279-288]
-
میر شاه جعفری، سید ابراهیم
الزامات فرآیند یاددهی- یادگیری مشارکتی در آموزشعالی مبتنی بر نیازها، علایق و مهارتها- مورد مطالعه: دانشجویان مقطع کارشناسی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 44-61]
ن
-
ناطقی، فائزه
فهم پدیدارشناسانه تجارب زیسته اساتید دانشگاه فرهنگیان از روشهای تدریس، آشنایی با زبان هنر، آشنایی با فناوری و آشنایی با تحلیل رفتارآموزشی فراگیران در برنامهدرسی اجرا شده رشته آموزش ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 202-223]
-
نوذری، قاسم
رابطه اثربخشی برنامهدرسی با تواناییهای دانشجویان با نقش تعدیلگر کیفیت تجارب یادگیری [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 75-102]
-
نیکنام، زهرا
مفهومسازی برنامهدرسی تربیت جنسی با تاکید بر نقش خانواده- مدرسه [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 62-88]
ه
-
هواس بیگی، فاطمه
چگونگی بازنمایی انسجام ملی در محتوای کتاب های درسی دوره آموزش ابتدایی ایران [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 255-289]
ی
-
یادگارزاده، غلامرضا
تبیین ویژگیهای برنامهدرسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 52-74]
-
یافتیان، نرگس
تحلیل مقایسهای مفاهیم ارائه شده در کتابهای درسی ریاضی مقطع ابتدایی ایران و ژاپن [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 122-152]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد